НОВИ асортиман ЛС модела недавно је представио „Лексус“ у Сан Франциску. У овој групи нашли су се ЛС 460, ЛС 600х и потпуно нови „Ф спорт“ модел. У овој тројци налази се и најснажнији хибридни В8 аутомобил на свету - ЛС 600х опремљен „Леxус Хyбрид Дриве“ системом.

Након недавно представљених ГС и ЕС модела, нове перјанице „Лексуса“ представљају снажан спој префињености и иновација. Нјих одликује моћан нови стил са предњом маском у облику вретена, као и унапређена возна динамика и технологија, која је водећа у индустрији.

- Снажан нови дизајн симболизује еволуцију - рекао је Кијотака Исе, председник Леxус Интернатионал. - ЛС купцима доноси бољу возну динамику, највећи ниво префињености и луксуза, као и технологију која је водећа у индустрији. Нови ЛС има преко 3.000 измена, укључујући три техничке иновације први пут примењене у свету, као и најмање 15 иновација премијерно имплементираних на „лексусу“.

ПОВЕЋАНА БЕЗБЕДНОСТ НОВИ напредни систем за повећање безбедности пре судара (А-ПЦС), са асистенцијом за избегавање судара, најнапреднији је активни систем за избегавање судара у аутомобилској индустрији. Ту је и новоразвијени адаптивни систем аутоматских дугих светала (АХС), као и систем за одржање кретања у саобраћајној траци (ЛКА). Такође су доступни монитор мртвих углова (БСМ) и „Лексус“ систем за ноћну вожњу.

Спољашњост новог ЛС је темељно редизајнирана. Она има комплетно ЛЕД осветљење, укључујући вертикална светла за маглу са најмањим на свету ПЕС сочивима. Такође, има и јединствена дневна светла, која изгледају као светлосна цев у облику слова Л. Ново ласерско заваривање и технике спајања каросерије су повећали свеукупну чврстоћу каросерије. То не само да побољшава стабилност већ повећава и удобност вожње, а да при томе не угрожава агилност при управљању.

Нови селектор начина вожње има пет режима - ЕЦО, ЦОМФОРТ, НОРМАЛ, СПОРТ С и СПОРТ С+. Са њима, возач може да одабере економичну, удобну или спортску вожњу, као и да промени карактеристике управљања. Свеобухватна побољшања су урађена на мотору и звучној изолацији, па нова луксузна лимузина има точкове са шупљом комором, који смањују буку у предњем делу кабине. То решење је први пут примењено на „лексусу“. Предња седишта су додатно побољшана. Први у свету систем за вентилацију предњих и задњих седишта, као и грејање обруча управљача, сада може аутоматски да се контролише преко новог „Лексусовог“ асистента за климатизацију.

Прелепо израђена унутрашњост ЛС има први на свету напредни систем осветљења (Адванцед Иллуминатион Сyстем - АИС). Шампањ бела унутрашња светла и динамично ЛЕД осветљење контролне табле заиста остављају без даха...