И у 2018. луксузни бренд "Лексус", пету годину за редом, наставља са растом продаје у Европи.

Прошла година, у којој је "лексус" испоручио 76.188 возила купцима на Старом континенту , што је раст од 2,0 одсто у односу на 2017. је и рекордна. Колики напредак бележи овај јапански бренд ,најбоље илуструје податак да је раст продаје у 2018. у односу на пет година раније, чак 76 одсто!

" Лексусове" перјанице, модели "ЛС" и "ЛЦ", забележили су изузетан резултат у претходној години. Тако је продаја нове генерације "ЛС", лансираног децембра 2017, порасла за чак 552 одсто у 2018. и достигла ниво од 1.075 примерака, док је луксузни купе "ЛЦ" имао пласман од 689 јединица и на тај начин забележио раст од 17 процената.

" Lexus NX", СУВ средње величине, поново је био бестселер бренда у Европи са 29.508 примерака, што је раст у односу на 2017. од 6,0 одсто. Већи "РX" други је на листи успешности са 18.847 јединица, настављајући на тај начин успешну причу тог модела лансираног 2015. и проширену новом "РX Л" варијантом са седам седишта у 2018.

Прочитајте још - Луксузни спортски „лексус“

Подржан освежењем крајем 2017, компактни "хечбек" ЦТ такође је демонстрирао снажне "перформансе" и достигао обим од 9131 примерак (+3,0 одсто у односу на 2017).
С рекордних 45.675 продатих "хибрида" у Европи, "Лексус" наставља тренд "електрификације" у премијум делу тржишта. Модели с хибридним погоном чинили су чак 95 одсто продаје у западној и централној Европи током 2018.


-Представљањем два нова важна модела, "лексус ЕС" пословног седана и "УX" компактног кросовера,очекујемо даљи раст у Европи, на нашем путу до планираних 100.000 продатих возила у 2020. - истакао је Паскал Рух, директор Лексуса Европа.