ЗА њих кажу да не постоје препреке на друмовима, стазама и богазама, да су госпшодари беспућа! И не претерују.Јер тешко да који теренац може да се надмеће са "тојотом ленд крузер",тешком категоријом међу СУВ возилима и једним од најпродаванијих и најдуговечнбијих модела "Тојоте".


- "Лендкрузер" није најстарији али је наш модел са најдужим стажом на тржишту - кажу у "Тојоти" - "Лендкрузетр" је почео да се продаје далеке 1951. године и значајно је допринео расту поверења у бренд који је већ деценијама синоним за квалитет, дуготрајност и поузданост. "Toyota Motor Corporation" недавно је објавила да је укупна светска продаја свих серија "ленд крузера" премашила 10 милиона возила. Продаја је почела 1. августа 1951. године, под називом "Jeep BJ" и његова производња траје већ 68 година. Име је промењено у "ленд крузер " 1954.


Извоз "крузера" је у пуној мери започео са "Серијом 20", која је представљена у новембру 1955, четири године након представљања возила прве генерације. Отада је "Тојота" доследно развијала варијанте које задовољавају потребе купаца, не угрожавајући поузданост, дуготрајност и возне карактеристике на лошим путевима који су представљали темеље развојних концепата на којима се "Ленд крузер" заснива. Извоз је у почетку износио свега 100 возила годишње, али је 1965, 10 година након што је извоз узео пуни замах, та бројка премашила 10.000 примерака годишње. Данас се "Land Cruiser" продаје у око 170 земаља и региона у целом свету, а годишња светска продаја је око 400.000 примерака.

Овај супертеренац је значајно допринео повећању поверења у марку "Тојота" широм света и створио упориште за повећање "Тојотиног" извоза. Захваљујући изузетној поузданости и трајности, постоје региони у којима се и дан данас користи "Land Cruiser serije 40", неких 50 година након производње.


- Историја "лемнд крузера" симболизује "Тоyотин QДР" - квалитет, дуготрајност и поузданост. Истовремено, то је извор "Тојотине" производње аутомобила за свет и за људе - каже се у саопштењу "Тојоте" достављеног "Новостима" - "Land Cruiser" је поуздани пратилац у раду и животу на разноврсне начине; то је аутомобил који превози људе и робу и који испуњава људске снове о кретању; то је аутомобил који омогућава људима да иду куда год желе, када желе и да се здрави и сигурни врате својим кућама.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: Успех "Тојоте" на европском тржишту


У Африци се "Ленд крузер" користи за доставу хуманитарне помоћи; у Бурундију за превоз деце оболеле од маларије у болницу; а у избегличким камповима у Уганди за превоз пацијената у клинике.


У Аустралији, Ланд Цруисер се користи за мобилност у рудницима цинка и бакра неких 1600 метара испод површине; користи се и за терање стоке на великим имањима од 8.000 квадратних километара.


У Костарици, у Централној Америци, постоје подручја на којима се "Land Cruiser" користи за бербу шаргарепе на 3.500 метара надморске висине, на стрминама на којима и људи тешко стоје - зато што је "једино Land Cruiser у стању да дође до тих поља".

Заиста, постоје многа места широм света на којима би данас свакодневни живот био готово немогућ без "Land Cruisera".


Гледајући према напред, у сврху испуњавања захтева - па чак и изнад очекивања купаца, развој Ланд Цруисера ће се одвијати на темељу идеје да ће се користити у свим деловима света.


- Због тога је наша намера да поставимо још строжије стандарде и наставимо да производимо аутомобиле с циљем стварања заиста јединственог возила - кажу у "Тојоти".

Од покретања продаје "Land Cruisera serije 20", 1955, "Тојота" је повећала број земаља у које извози овај модел, уз фокус на Централну и Јужну Америку, Средњи исток и југоисточну Азију. "Ланд крузер" се продаје у више од 170 земаља, а 2018. године продато је око 400.000 возила. Иако се већина "Land Cruisera" производи у Јапану, склапање растављених возила (ЦКД) одвија се и у Кенији и Португалу.