СТАЊЕ организма често се огледа на кожи, на којој могу да се уоче први знакови умора, дехидратације и недостатака витамина. Козметика не може да помогне уколико кожу не чистимо и не хранимо "изнутра". Због чега нутриционисти саветују посебан јеловник, који ће допринети томе да се стање коже побољша кроз неколико дана.

Дијета укључује воће и поврће које смањује апсорпцију масноћа у телу. На тај начин, смањује се лучење себума и појава бубуљица. Осим што умањује проблеме са кожом, овакав режим исхране намењен је гојазнима и пацијнетима који имају тегоба са пробавом.

Пошто се за време дијете уноси мање угљених хидрата, смањује се мишићна маса, па је потребно упражњавати физичку активност. То може бити фитнес, трчање, бициклизам, пливање или брзо ходање.

Предложен је јеловник од понедељка до петка, док је у дане викенда предвиђено да се храните уобичајено. Иако ова дијета нуди могућност губитка и до једног килограма дневно, важно је да себи поставите реалне циљеве. Пошто је доста рестриктивна, пре него што се одлучите за њену примену консултујте се са нутриционистом и лекаром.

ПРВИ ДАН

Доручак: поморанџа, два двопека, шољица кафе или чаја без шећера.

Ручак: поморанџа, кувано јаје, кисело млеко или јогурт.

Вечера: два парадајза или два дцл пиреа од парадајза, два кувана јаја, 1/2 кг зелене салате или краставаца, два двопека.

ДРУГИ ДАН

Доручак: поморанџа, (може и крушка, бресква, лубеница или диња), два двопека, шољица кафе или чаја без шећера.

Ручак: поморанџа, јаје, кисело млеко, два двопека.

Вечера: 125 г млевене говедине, парадајз (или један дцл пиреа од парадајза), двопек, шољица чаја или кафе.

ТРЕЋИ ДАН

Доручак: крушка, два двопека, шољица кафе или чаја без шећера.

Ручак: поморанџа, кувано јаје, кисело млеко, мања главица салате.

Вечера: 125 г млевеног меса, поморанџа, двопек, шољица кафе или чаја.

ЧЕТВРТИ ДАН

Доручак: бресква, два двопека, шољица кафе или чаја без шећера.

Ручак: 125 г свежег крављег сира с мало млечне масти (а можете употребити и сир моцарела), парадајз, двопек.

Вечера: 125 г млевеног меса, два парадајза или два дцл пиреа од парадајза, јабука, двопек.

ПЕТИ ДАН

Доручак: парче лубенице, два двопека, шољица кафе или чаја без шећера.

Ручак: 200 г куваног меса или рибе, парадајз, двопек

Вечера: 500 г куваног поврћа (шаргарепа, грашак, кромпир), јаје, парадајз.