ХРАНА која се не кува, не пржи и термички не обрађује јесте идеалан оброк у летњем периоду. Исхрана која се неколико дана састоји само из воћа, поврћа и сокова, повремено прија организму и доприноси губитку килограма.

Оброци су подељени на слане, које чини поврће и слатке, који су заправо воћни. Важно је да се не конзумирају заједно, осим у случајевима када се због бољег укуса, јабука додаје у салату са поврћем.

Енергетски најважније намирнице у оброку јесу житарице. Оне чине основу сваког оброка, а уз њих по жељи и орашасти плодови. Да се термичком обрадом не би губили хранљиви састојци, житарице се потопе у воду да набубре и тако се једу. Сок не може дуго да стоји након цеђења, па је најбоље да се одмах попије.

Пошто је желудац мишић којем је потребан "одмор", није дозвољено конзумирање било каквог воћа, чајева или грицкалица између оброка. Пауза између оброка би требала да буде најмање пет сати, а уколико наступи глад између оброка, у периоду док се организам навикава на овај режим, може да се попије цеђени сок од два или три децилитра. Осим тога, између оброка може да се пије само вода.

ПРВИ ДАН

Доручак: четири супене кашике јечма, две супене кашике млевених ораха, банана, нарендана јабуку. Све састојке помешати.

Ручак: четири супене кашике јечма, две супене кашике млевених ораха, исецкани парадајз, 100 г наренданог купуса, црни и бели лук по жељи, зачини и маслиново уље по жељи. Све састојке помешати.

Десерт: три ораха и три суве смокве

Вечера: три мандарине или цеђени сок по жељи

ДРУГИ ДАН

Доручак: помешати четири супене кашике овса, две супене кашике млевених ораха, две мандарине, крушка

Ручак: четири супене кашике овса, две супене кашике млевених ораха, исецкани краставац, паприка, црни и бели лук, зачини и маслиново уље

Десерт: три ораха и пет сувих урми

Вечера: две банане или цеђени сок

ТРЕЋИ ДАН

Доручак: четири супене кашике јечма, две супене кашике млевених бадема, 100 г грожђа, крушка

Ручак: четири супене кашике јечма, две супене кашике млевених бадема, парадајз, 100 г свежег спанаћа, исецканог црног и белог лука, зачини и маслиново уље

Десерт: три ораха и 30 г сувог грожђа

Вечера: три кивија или цеђени сок

ЧЕТВРТИ ДАН

Доручак: четири супене кашике овса, две супене кашике млевених ораха, два кивија, исецкана јабука

Ручак: четири супене кашике овса, две супене кашике млевених ораха, исецкани краставац, 100 г нареднаног купуса, црног и белог лука, зачини и маслиново уље

Десерт : три ораха и пет сувих урми

Вечера: две крушке или цеђени сок

ПЕТИ ДАН

Доручак: четири супене кашике јечма, две супене кашике млевених ораха, изгњечена или исецкана банана, нарендана јабука

Ручак: четири супене кашике овса, две супене кашике млевених ораха, парадајз, паприка, исецкан црни и бели лук, зачини и маслиново уље

Десерт: осам бадема и три суве смокве

Вечера: 150 г грожђа или цеђени сок