ИАКО се све чешће препоручују режими исхране са много протеина и масти, дијета са тестенинама такође може да доведе до губитка килограма на здрав начин.

Шпагете и пасте уопште обилују угљеним хидратима, који се не препоручују особама осетљивим на глутен и онима који имају целијакију.

Бирајте тестенину од целих зрна пшенице, која је нарочито богата хранљивим састојцима и витаминима. Препоручују се пре свега шпагете од тврде пшенице.

У дијети са тестенином предвиђено је узимање свих намирница неопходних за здравље, као што су тестенина, пиринач, хлеб, месо, риба, јаја, сир, поврће и воће, као и масноћа, у ограниченим количинама. Док траје дијета, најбоље је заборавити на брзу храну, слаткише и газирана пића. Свеже исцеђени сокови су сасвим прихватљиви, докле год су припремљени код куће и попијени одмах после цеђења. Овакав режим траје пет дана и омогућава да изгубите око три килограма.

ПРВИ ДАН

Доручак: кришка хлеба намазана крем-сиром, киви

Ручак: куване шпагете (70 г) - за сос користите половину лука, два парадајза и 150 грама печурака спремљених на пари и све зачините љутом паприком

Вечера: тестенина (70 г), паприка (три комада), два парадајза и мало наренданог сира

ДРУГИ ДАН

Доручак: шоља јогурта са 1,5 одсто масти, са две супене кашике овсених пахуљица и пола јабуке.

Ручак: 70 грама тестенине, кашика парадајз соса и тиквице

Вечера: топла паста (40 г), парадајз, маслине, три комада младог лука и 40 г сира. Зачините маслиновим уљем и соком од лимуна

ТРЕЋИ ДАН

Доручак: воћна салата од мандарине, пола јабуке, кивија и четвртина банане

Ручак: шпагете (70 г), сос од три парадајза, грашка и шаргарепе

Вечера: 70 г тестенине са сосом од парадајз пасте и мало лука.

ЧЕТВРТИ ДАН

Доручак: тост са сиром и киви

Ручак: 70 грама тестенине са 150 г поврћа куваног на пари (пасуљ, шаргарепа, грашак, карфиол). Посути наренданим сиром

Вечера: шпагете (70 г), краставац и поморанџа.

ПЕТИ ДАН

Доручак: нискомасни јогурт и јабука

Ручак: кувајте пасту (70 г), додајте пар броколија (150 г), нарендани сир, бели лук и бибер

Вечера: 40 г тестенине са сиром, четири маслине и парадајз. Зачините кашичицом маслиновог уља, соком од лимуна и бибером.


Из специјалног доатка Доктор у кући