ПЛИВАЊЕ је, тврде стручњаци, најбоља рекреација коју неко може себи да приушти, без обзира на године и телесну тежину. Током пливања у базену, мору, реци или језеру, сваки мишић се активира, а притисак на зглобовима не постоји, као што је то случај код осталих "класичних" вежби.

Ако имате проблеме са зглобовима или вам је једноставно тешко да радите вежбе код куће или у теретани, препоручујемо вам да свакодневно одлазите на базен, реку или језеро, а ако идете на море, да пливате што је више могуће сваког дана.

Пливање умирује

У скорашњим истраживањима је доказано да пливање, односно вода има умирујуће дејство на психу и да делује исто колико и једна медитација. Док се плива или само плута на површини воде, ум се опушта и не размишља ни о чему - што представља одличан одмор за тело, али и психу.

Ублажава симптоме астме

Пливање и роњење су одличне вежбе за плућа, па се самим тим умањују сви симптоми астме. Плућа раде јаче како би крв добијала довољно кисеоника, а здравствени проблем се знатно смањује, што се дуже плива.

Мањи ризик од дијабетеса

Редовним вежбањем, па и пливањем се смањује ниво шећера у крви. Самим тим се смањује и ризик од развијања дијабетеса који се сматра болешћу данашњице.

Вежбање за труднице

Често се препоручује трудницама да свакодневно пливају како би се што боље припремиле за порођај, али и како би остале у доброј форми након порођаја. Пливање се сматра најбољим начином вежбања за труднице, јер се тело не напреже, нема оптерећења на зглобовима, нема зајапурености и знојења.

Убрзава мршављење

Само сат времена пливања може да сагори око 500 калорија, што је много више него када се раде класичне вежбе.

Пливање подмлађује

Пливање не може у потпуности да уклони боре и затегне кожу, али подмлађује организам изнутра и продужава живот, много више него код оних људи који трче или се баве неком другом физичком активношћу.