RSS

Све вести

Предјело од запечених паприка Depositphotos

Оштар укус за префињена непца

Уколико волите јаче укусе препоручујемо вам да пробате: предјело од запечених паприка, једноставну пилетину, патлиџан са шмеком Сицилије, мафине од спанаћа и сира, пасту од поврћа и тосканску скарпачу

Depositphotos

Сочне смокве препуне шећера

Иако нутриционисти саветују да би током лета висококалоричну храну требало заменити оброцима који се пију, а ту се најпре мисли на сочно воће, знајте да није свеједно које плодове ћете одабрати

Лазање cа шунком / Depositphotos

Сласне лазање

Ако сте љубитељ ових италијанских тестенина, пробајте неколико рецепата

Depositphotos

Брескве пуне тело витаминима и скидају килограме

У 100 грама овог воћа има само 40 калорија, убрзавају варење и помажу у одржавању младалачког изгледа

Штрудла на традиционалан начин  Depositphotos

Јабуке и на летњој трпези

Засладите се уз штрудлу на традиционалан начин, фантазијом са пудингом од ваниле, једноставан воћни колач, домаћу лењу питу, мафине са сувим смоквама

Неодољиве ћуфте Depositphotos

Ништа без ловора

Предлози за ручак: Пилећи паприкаш са кнедлама, јунећи гулаш, мусака од кеља, укусна крем-чорба, сладак купус без меса, лазање

Depositphotos

Не држите хлеб на собној температури

Уколико на кухињском пулту или у ормарићу држите хлеб у кеси, појавиће се буђ

Depositphotos

Дијета: Диња и лубеница су све што је потребно

Сезонски плодови идеални су да на здрав начин скинете вишак килограма. Предности овог воћа су висок проценат воде и витамина. Дијета траје две недеље и можете да је поновите након десетодневне паузе

Depositphotos

Традиционално спремљене кокице нису калоричне

Ако купујете кукуруз кокичар на пијаци и спремате га на традиционалан начин, кокице можете сматрати дијеталном храном. Оне су изузетно добре за вечерњи боравак испред телевизора, али и као замена за лагани ручак

Depositphotos

Организам одређује број оброка

Исхрана зависи и од метаболизма и стања система за варење. Људима који ујутру осећају интензивну глад саветује се да доручкују и да на време имају три главна оброка

Бугарски пататник Depositphotos

Традиционална јела Европљана

Направите мало гастрономско путовање по Старом континенту и сервирајте: бугарски пататник, пољску зурек супу, грчку чорбу са лимуном и шпанску паељу

Depositphotos

Кад крушке пусте сок

Посластице са крушкама су добитна комбинација и зато направите: премазане медом и циметом, сладолед пун воћа, мафине са бадемима, чоко-освежење и мраморни ужитак

Depositphotos

Специјалитети од пет врста џигерице

Нема разлога да избегавате изнутрице. Пробајте рецепте са џигерицом: фуа гра, необичне палачинке, пилећа паштета, салата са тиквицама и сиром, са боранијом и купусом, спанаћ преливен малином и у сосу од парадајза

Поховани ослић Depositphotos

Укуси морске рибе

Тешко је замислити право лето без морске рибе на трпези. Препоручујемо вам да направите: поховани ослић, пијану шкарпину, сочну скушу из рерне и лососа у маринади

Depositphotos

Дијета: Лети само свежа храна

Намирнице које нису термички обрађене највише пријају током врућине. Овакав режим није препоручљиво спроводити дуже од недељу дана, упозоравају нутриционисти

Depositphotos

Сочно медитеранско воће

Пробајте: печене полутке, раскошну торту, шарени комишброт, укусне штрудлице, ароматичне куглице

Depositphotos

Боранија за сва три главна оброка

Пробајте: лагану сезонску чорбу, салату за вреле дане, рибу печену у рерни, боранију преливену парадајз сосом, као прилог уз пржену говедину, зелену кајгану, мешану са поврћем и месом

Depositphotos

Сирова келераба је кориснија

Једите је свежу, јер се термичком обрадом губи на садржају витамина Ц, који је изузетно термолабилан, наглашавају нутриционисти

Depositphotos

Смокве мелем за ПМС

Богате су магнезијумом, који је мелем за нервни систем, а он је угрожен сваки пут када смо у ПМС-у. Управо због тога, стручњаци препоручују женама да у тим данима једу смокве

Depositphotos

Шоља кафе ујутру и једна по подне

Умереност са уживањем у црном напитку односи се и на особе које немају добар метаболизам, јер они већ после попијене једне шољице могу да осете узнемиреност

Прикажи 10 вести Прикажи све вести

Да ли мислите да су страни држављани, који возе брзином и 250 на сат, највећа опасност на нашим путевима?