RADNIČKA dijeta osmišljena je davno, još 1985. godine, kada je jedna američka kompanija odlučila da ohrabri i pomogne svojim radnicima da vode zdraviji život i izgube višak kilograma. Po planu ove dijete trebalo bi da gubite od pet do sedam kilograma nedeljno.

Ovaj plan ishrane bio je baziran na tome da čovek utoku dana unese manje kalorija nego što mu je potrebno, što uzrokuje topljenje viška masti iz organizma. Posebno je istican značaj hidratacije, pa se svim radnicima napominjalo da je obavezno da svakog dana popiju od šest do osam čaša vode. Uz to, svakog dana u neograničenim količinama može da se jede nemasna supa od povrća.

Razlog uspeha ove dijete su sastojci koji uključuju voće, povrće, mleko, supu i vodu. Propisana količina ovih namirnica koja se unese u organizam u toku dana, pogodna je i za varenje. Sve to će pomoći da telo oslobodite toksičnih materija koje mogu učiniti da se osećate usporeno i nezdravo. .


PRVI DAN

Prvi da je rezervisan za voće. Uz to, ne postoje ograničenja u količini. Što više citrusnog, južnog i sezonskog voća, to je preporuka za prvi dan ove dijete. Možete jesti svo dostupno voće, osim banana.

DRUGI DAN

Voće zamenjujete povrćem, koje možete konzumirati i kuvano i sirovo. Ne postoji ograničenje šta smete, šta ne smete jesti od povrća. Doručak može biti pečeni krompir, sa malo maslaca po želji. To će telu dati ugljene hidrata, energiju, dovoljno hranljivih sastojaka i vlakana.

TREĆI DAN

Osim banana i krompira, možete jesti sve mešavine voća i povrća, bez ograničenja na vrstu i količinu. Krompir vam nije potreban jer ćete ugljene hidrate dobiti iz voća. U ovoj fazi telo je spremno da sagori višak kilograma.

ČETVRTI DAN

Ovog dana možete pojesti do osam banana, i popiti tri čaše mleka. Supu možete jesti koliko vam je potrebno i koliko želite, kao i ostalih dana ove dijete. Banane su važne jer će povratiti natrijum i kalijum.

PETI DAN

Dan za govedinu i paradajz, a možete pojesti šest paradajza i dve porcije po 300 g govedine. Meso će obezbediti vašem telu gvožđe i proteine, a paradajz vlakna koja pomažu varenju. Povećajte unos vode za dve dodatne čaše