RSS

Sve vesti

Lazanje ca šunkom / Depositphotos

Slasne lazanje

Ako ste ljubitelj ovih italijanskih testenina, probajte nekoliko recepata

Depositphotos

Breskve pune telo vitaminima i skidaju kilograme

U 100 grama ovog voća ima samo 40 kalorija, ubrzavaju varenje i pomažu u održavanju mladalačkog izgleda

Štrudla na tradicionalan način  Depositphotos

Jabuke i na letnjoj trpezi

Zasladite se uz štrudlu na tradicionalan način, fantazijom sa pudingom od vanile, jednostavan voćni kolač, domaću lenju pitu, mafine sa suvim smokvama

Neodoljive ćufte Depositphotos

Ništa bez lovora

Predlozi za ručak: Pileći paprikaš sa knedlama, juneći gulaš, musaka od kelja, ukusna krem-čorba, sladak kupus bez mesa, lazanje

Depositphotos

Ne držite hleb na sobnoj temperaturi

Ukoliko na kuhinjskom pultu ili u ormariću držite hleb u kesi, pojaviće se buđ

Depositphotos

Dijeta: Dinja i lubenica su sve što je potrebno

Sezonski plodovi idealni su da na zdrav način skinete višak kilograma. Prednosti ovog voća su visok procenat vode i vitamina. Dijeta traje dve nedelje i možete da je ponovite nakon desetodnevne pauze

Depositphotos

Tradicionalno spremljene kokice nisu kalorične

Ako kupujete kukuruz kokičar na pijaci i spremate ga na tradicionalan način, kokice možete smatrati dijetalnom hranom. One su izuzetno dobre za večernji boravak ispred televizora, ali i kao zamena za lagani ručak

Depositphotos

Organizam određuje broj obroka

Ishrana zavisi i od metabolizma i stanja sistema za varenje. Ljudima koji ujutru osećaju intenzivnu glad savetuje se da doručkuju i da na vreme imaju tri glavna obroka

Bugarski patatnik Depositphotos

Tradicionalna jela Evropljana

Napravite malo gastronomsko putovanje po Starom kontinentu i servirajte: bugarski patatnik, poljsku zurek supu, grčku čorbu sa limunom i špansku paelju

Depositphotos

Kad kruške puste sok

Poslastice sa kruškama su dobitna kombinacija i zato napravite: premazane medom i cimetom, sladoled pun voća, mafine sa bademima, čoko-osveženje i mramorni užitak

Depositphotos

Specijaliteti od pet vrsta džigerice

Nema razloga da izbegavate iznutrice. Probajte recepte sa džigericom: fua gra, neobične palačinke, pileća pašteta, salata sa tikvicama i sirom, sa boranijom i kupusom, spanać preliven malinom i u sosu od paradajza

Pohovani oslić Depositphotos

Ukusi morske ribe

Teško je zamisliti pravo leto bez morske ribe na trpezi. Preporučujemo vam da napravite: pohovani oslić, pijanu škarpinu, sočnu skušu iz rerne i lososa u marinadi

Depositphotos

Dijeta: Leti samo sveža hrana

Namirnice koje nisu termički obrađene najviše prijaju tokom vrućine. Ovakav režim nije preporučljivo sprovoditi duže od nedelju dana, upozoravaju nutricionisti

Depositphotos

Sočno mediteransko voće

Probajte: pečene polutke, raskošnu tortu, šareni komišbrot, ukusne štrudlice, aromatične kuglice

Depositphotos

Boranija za sva tri glavna obroka

Probajte: laganu sezonsku čorbu, salatu za vrele dane, ribu pečenu u rerni, boraniju prelivenu paradajz sosom, kao prilog uz prženu govedinu, zelenu kajganu, mešanu sa povrćem i mesom

Depositphotos

Sirova keleraba je korisnija

Jedite je svežu, jer se termičkom obradom gubi na sadržaju vitamina C, koji je izuzetno termolabilan, naglašavaju nutricionisti

Depositphotos

Smokve melem za PMS

Bogate su magnezijumom, koji je melem za nervni sistem, a on je ugrožen svaki put kada smo u PMS-u. Upravo zbog toga, stručnjaci preporučuju ženama da u tim danima jedu smokve

Depositphotos

Šolja kafe ujutru i jedna po podne

Umerenost sa uživanjem u crnom napitku odnosi se i na osobe koje nemaju dobar metabolizam, jer oni već posle popijene jedne šoljice mogu da osete uznemirenost

Depositphotos

Leto sa ukusom paradajza

U ovo doba godine praktično je nemoguće zamisliti obrok bez paradajza među sastojcima. Probajte: neodoljive bruskete, junetinu na seoski način, zdravu domaću salatu i testeninu sa kobasicama

Depositphotos

Dijeta: I da smršate, i da zablistate

Ovaj plan obroka pomaže da se rešite suvišnih kolograma i da regulišete probleme sa kožom. Dijeta je restriktivna, pa je poželjno da se prvo konsultujete sa nutricionistom i lekarom

Prikaži 10 vesti Prikaži sve vesti

Da li mislite da su strani državljani, koji voze brzinom i 250 na sat, najveća opasnost na našim putevima?