RSS

Sve vesti

Depositphotos

Dijeta: Kad hoćete da smršate najbolji je limun

Ovaj režim ishrane sprečava nakupljanje tečnosti i razgrađuje višak masti u organizmu. Limun pročišćava organizam i uklanja otrove, zahvaljujući visokoj koncentraciji vitamina C, koji održava mladolikost

Vaskršnja trpeza i do 10.000 dinara

Vaskršnja trpeza i do 10.000 dinara

Koliko ćemo potrošiti na farbanje jaja, jagnjeće ili praseće pečenje i ostale praznične đakonije? Skočila cena jaja. Kilogram jagnjetine od 600 do 800 dinara

Depositphotos

Intuitivnom ishranom do zdravog tela

Nutricionisti savetuju kako da bolje jedemo bez držanja dijete. Trebalo bi slušati znake koje nam šalje organizam da bismo odlučili šta, kad i koliko da unosimo u sebe

Brza krempita Depositphotos

Puding od vanile za poseban šmek

Ukus vanile je u vrhu omiljenih kod mnogih ljudi a od pudinga se mogu napraviti brojne poslastice. Probajte: brze kremipite, tiramisu u čaši, žuto-crne kocke, meke štrudle i nežnu tortu

Depositphotos

Bogatstvo ukusa pršute

Ovim receptima sa pršutom ćete teško odoleti. Probajte: punjene lignje, čorbu od bundeve, pijani rižoto sa pasuljem, mirisni kiš, picu sa rukolom i bosiljkom, rolnice od piletine i žalfije i ređani patlidžan

Depositphotos

Slatka iznenađenja sa rumom

Probajte: limun-tiramisu, čokoladne kuglice, krem od jaja, pijani kuglof, crnu tortu s ananasom

Depositphotos

Moćni ukus origana

Origano je lekovita biljka koja se koristi u medicini, ali i kao začin za mnoga jela

Depositphotos

Aromatična jela sa bosiljkom

Mnogi ne mogu da zamisle kuvanje bez ove začinske biljke. Bosiljak je sastojak koji je deo i ovih recepata: špagete sa ukusom pinjola, pirinčane loptice, mediteranski tart i zdravo pileće varivo

Depositphotos

Smršaćete ako ručate što ranije

Večera je obrok bez kojeg bismo svi mogli, a pogotovo bi trebalo da je izbegavaju osobe sa viškom kilograma. Uostalom, i ručak bi trebalo da bude što ranije, pokazuju naučna istraživanja

Depositphotos

Dijeta koja skida salo na stomaku

Uz smanjeni unos kalorija, neophodna je i fizička aktivnost. Iako je veoma efikasan ovaj plan obroka ne bi trebalo primenjivati duže od tri nedelje

Kuvajte/pecite na zdrav način

Kuvajte/pecite na zdrav način

Mnogi od nas prave greške kada je u pitanju čuvanje namirnica ili način pripreme obroka. Meso za pečenje ne treba bockati, povrće je bolje kuvati na pari nego na vodi, začinsko bilje stavljajte pri kraju kuvanja

Depositphotos

Recepti za ljubitelje krompira

Krompir može da se priprema i kombinuje na bezbroj načina a mi vam preporučujemo: ruzmarin-krokete, hladnu salatu, okrepljujuću supu, brzu pitu, palačinke sa peršunom, zapečen u rerni i gulaš za gurmane

Depositphotos

Muzika utiče na ukus i miris sireva

Stručnjaci sa bernskog Univerziteta umetnosti saopštili su da su uočene znatne razlike u intenzitetu ukusa i mirisa ementalera, u zavisnosti od toga kojoj vrsti muzike su bili izloženi

Free image Pixabay

Ne mešajte čaj kružnim pokretima

Umesto ukrug, čaj bi trebalo mešati ravnim pokretima od vrha šolje do dna. I to samo nekoliko puta kako bi se čaj bolje promešao, a šećer ne bi pao na dno šolje

Depositphotos

Posne poslastice

I u vreme kada se posti možetge se zasladiti. Predlažemo da ukoliko ovih dana imate neku svečanu priliku, gostima ponudite: neodoljivu bajaderu, kiflice s pivom ili baklave sa orasima

Depositphotos

Najbolje od koprive

Probajte: okrepljujuću aromatičnu čorbu, koprivu zapečenu sa krompirom, živopisni rolat, vitaminski namaz, starinske pljeskavice, savijaču od lisnatog testa

Depositphotos

Deserti za ljubitelje kokosa

Probajte: crno-beli rolat, čokoladne čupavce, pesak tortu, bele bombice, baunti kolač

Depositphotos

Zašto volite čips?

Preterana potreba za čokoladom ili slanim grickalicama nije slučajna

Depositphotos

Ništa bez mesa

Probajte: marinirani biftek, pikantni gulaš, mleveno meso sa testom, svinjetinu sa povrćem

Depositphotos

Ne izbegavajte svinjsku mast

Istraživanja su pokazala da svinjska mast sadrži 33 odsto manje zasićenih (loših) masti od maslaca, čak dva puta više dobrih i tri puta više omega 3 masnih kiselina

Prikaži 10 vesti Prikaži sve vesti

Šta mislite, zašto mladi u našoj zemlji više nego u Evropi dugo ostaju u zajednici sa roditeljima?