РЕНОМИРАНА америчка компанија, која се између осталог бави и истраживањем купаца "Џеј-ди Пауер" ("J.D. Power)обавила је испитивање задовољства власника, купаца аутомобила у Сједињеним Америчким Државама, односно "Студију о почетном задовољству купаца! ("J.D. Power IQS 2019").

И ово испитивање донело је велики успех јужнокорејском гиганту "Кији".

Наиме,власници Кија су доживели најмање кварова у првих 90 дана од куповине од свих нелуксузних брендова у САД!Број кварова се код "Кије" поправио за два бода у односу на прошлу годину, што је било довољно за 1. место међу свим нелуксузним брендовима и укупно 2. место међу свим брендовима!

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ - "Opel korsa" i sa klasičnim motorima

Тако је пету годину заредом "Кија" нелуксузни произвођач аутомобила који је у овом истраживању остварио најбољи резултат. Са евидентираних 70 кварова на 100 возила, рекосмо 2Кија" је за два бода поправила прошлогодишњи резултат.

ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ - НА СКЕНЕРУ “НОВОСТИ”: "Кија спортиџ" прича која траје

- Победе у низу на подручју квалитета не остварује само марка "Кија" као целина него и њени модели. Тако је "спортиџ", који је у конкуренцији са спортским теренцима већ 25 година постао и синоним за врхунски квалитет, након прошлогодишњег 2. места јере је ове године славио у разреду малих спортских теренаца у истраживању "IQS" - каже се у саопштењу ове компаније достављеном "Новостима" - Осим тога "спортиџ" је два пута узастопно победник престижног истраживања "J. D. Power" о поузданости возила (Vehicle Dependability Study)које је ова компанија спровела на највећем европском тржишту аутомобила, у Немачкој,а у којој возачи детаљно оцењују своје власничко искуство о возилу које возе више од две године.


ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ - Bugati predstavio novi model od 8 miliona evra

Чак четири модела компаније "Кија" су међу 10 најбољих, што је резултат с којим се не може подичити ни један други бренд.

За Кијин дугогодишњи успех у истраживању "IQS" најзаслужнија су четири модела ("рио","форте","спортиџ" и "соул)", који су се пласирали међу 10 најбољих у укупном поретку,чиме је "Кија" постала бренд са највише победника.

Поред тога Кија је имала четири победника по категоријама: "Кија рио" је најбољи у категорији "малих возила", "форте" у класи "компактно возило","спортиџ" у категорији "спортски теренац" и "седона у класи "моноволумен".

- Бити на врху у истраживању "J.D. Power" о почетном задовољству купаца међу масовним брендовима је изузетна част, али одржавање водећег положаја пет година заредом несумњиво потврђује "Кијину" приврженост квалитету и власничком искуству - рекао је Мајкл Кол, извршни директор "KIA Motors America". -Са четири победника у својим разредима - и три додатна модела међу најбоља три у својем разреду - "Кија" утеловљује филозофију бренда којем је купац увек на првом месту."

Годишњи извештај "J.D. Power IQS 2019" анализира одазиве 76.256 купаца возила (257 различитх модела) у 26 категорија. Возила оцењују с обзиром на возачко искуство, могућности мотора и мењача као и широк избор ствари повезаних са квалитетом, које су пријавили власници возила у првих 90 дана коришћења возила.