NOVI asortiman LS modela nedavno je predstavio „Leksus“ u San Francisku. U ovoj grupi našli su se LS 460, LS 600h i potpuno novi „F sport“ model. U ovoj trojci nalazi se i najsnažniji hibridni V8 automobil na svetu - LS 600h opremljen „Lexus Hybrid Drive“ sistemom.

Nakon nedavno predstavljenih GS i ES modela, nove perjanice „Leksusa“ predstavljaju snažan spoj prefinjenosti i inovacija. Njih odlikuje moćan novi stil sa prednjom maskom u obliku vretena, kao i unapređena vozna dinamika i tehnologija, koja je vodeća u industriji.

- Snažan novi dizajn simbolizuje evoluciju - rekao je Kijotaka Ise, predsednik Lexus International. - LS kupcima donosi bolju voznu dinamiku, najveći nivo prefinjenosti i luksuza, kao i tehnologiju koja je vodeća u industriji. Novi LS ima preko 3.000 izmena, uključujući tri tehničke inovacije prvi put primenjene u svetu, kao i najmanje 15 inovacija premijerno implementiranih na „leksusu“.

POVEĆANA BEZBEDNOST NOVI napredni sistem za povećanje bezbednosti pre sudara (A-PCS), sa asistencijom za izbegavanje sudara, najnapredniji je aktivni sistem za izbegavanje sudara u automobilskoj industriji. Tu je i novorazvijeni adaptivni sistem automatskih dugih svetala (AHS), kao i sistem za održanje kretanja u saobraćajnoj traci (LKA). Takođe su dostupni monitor mrtvih uglova (BSM) i „Leksus“ sistem za noćnu vožnju.

Spoljašnjost novog LS je temeljno redizajnirana. Ona ima kompletno LED osvetljenje, uključujući vertikalna svetla za maglu sa najmanjim na svetu PES sočivima. Takođe, ima i jedinstvena dnevna svetla, koja izgledaju kao svetlosna cev u obliku slova L. Novo lasersko zavarivanje i tehnike spajanja karoserije su povećali sveukupnu čvrstoću karoserije. To ne samo da poboljšava stabilnost već povećava i udobnost vožnje, a da pri tome ne ugrožava agilnost pri upravljanju.

Novi selektor načina vožnje ima pet režima - ECO, COMFORT, NORMAL, SPORT S i SPORT S+. Sa njima, vozač može da odabere ekonomičnu, udobnu ili sportsku vožnju, kao i da promeni karakteristike upravljanja. Sveobuhvatna poboljšanja su urađena na motoru i zvučnoj izolaciji, pa nova luksuzna limuzina ima točkove sa šupljom komorom, koji smanjuju buku u prednjem delu kabine. To rešenje je prvi put primenjeno na „leksusu“. Prednja sedišta su dodatno poboljšana. Prvi u svetu sistem za ventilaciju prednjih i zadnjih sedišta, kao i grejanje obruča upravljača, sada može automatski da se kontroliše preko novog „Leksusovog“ asistenta za klimatizaciju.

Prelepo izrađena unutrašnjost LS ima prvi na svetu napredni sistem osvetljenja (Advanced Illumination System - AIS). Šampanj bela unutrašnja svetla i dinamično LED osvetljenje kontrolne table zaista ostavljaju bez daha...