U mnoštvu sve sličnijih, bezličnijih automobila, novi "reno megan" se izdvaja na prvi pogled. Atraktivan, dinamičnih linija,skladan sportski zavodljiv, odiše jedinstvenim francuskim šarmom, dizajnom koji , nekako poslednjih godina postaje i jedna od najprepoznatljivijih odlika ovog automobilskog giganta.


Ključ, tačnije rečeno kartica, u džepu je sasvim dovoljan za otključavanje i zaključavanje vozila. Priđete svom ljubimcu na točkovima, a on vas radosno pozdravi. Začuje se karakterističan zvuk otključavanja, pale se dnevna LED svetla.rasklapaju se retrovozori. (Prilikom izlaska i udaljavanja iz vozila automobil s ezaključava, svetla vas isprate, retrovizori se sklope)...


Ulazak u kabinu donosi još širi osmeh na lice. Savremeni dizajn, vrhunski materijali, sve lepo skrojeno, pri tome pogled na komadnu tablu, centralnu konzolu odmah stavlja do znanja da je vozilo krcato najsavremenijom tehnologijom.

Jednostavno, Francuzi su u ovom segmentu vozila, u klasi gde vlada poprilična gužva na tržištu, utkali dosta toga što je ranije bila odlika samo vozila iz viših klasa.

Počevši od izuzetno udobnih ,ergonomskih sedišta, sačinjenih od dve vrste pene, presvučeni vrhunskim materiojalima, koja se podešavaju napred-nazad, ali i po visini.Podesite i naslon u limbalnom delu, a ukoliko poželite i dodatno opuštanje, udobnost, tu je funkcija masaže...


Volan se lako podešava i po visini i dubini. Sve komande se nalaze na obruču upravljača, a tu je i talč-skrin ekran na kome jednostavno pristupate svim željenim fukcijama...


U "meganu" je ugradjen multimedijalni sistem poslednje generacije "R-link 2" koji nudi mnogo više od klasične navigacije, konekcije, telefoniranja...


U "Renou" su na sve mislili. Od zgodnog mesta ( sa neklizajućom podlogom) za vaš mobilni telefon,brojnim utičnicima (USB,AUH, 12 V)do brojnih pregrada ( takozvani pretinac za rukavice ima impresivnih 7,4 litra zapremine) za odlaganje sitnica (ispod naslona za ruku, centralne konzole je prostor od tri litra zapremine), prostora u vratima...

PROČITAJTE JOŠ: Fijat i Reno u pregovorima o partnerstvu

Putnici i na zadljoj klupi će uživati u komforu, mesta ima zasita dosta i za korpulentnije osobe, a to nije učinjeno nauštrb prtljažnika jer je on sa zapreminom od 434 litra (bez obaranja zadnjeg naslona sediđšta) među najvećima u klasi.

Naravno, automobil ove klase iz majstorske radionice "Renoa" sa lakoćom osvaja svih pet zvezdica na Euro NCAP kreš testu. Jednostavno, sve najsavremenije tehnologije aktivne i pasivne bzbednosti su tu.


Baš kao i asistencije vozaču. Od iznenadnog kočenja, uočavanja vozila koja dolaze iz "mrtvog ugla",čitanja znakova, obaveštenja o nevoljnom napuštanju kolovozne trake, pomoći pri parkiranju.


Teško je i nabrojati se šta sve ovaj "megan" ima.Većina toga je u standarnom paketu opreme, a za ponešto valja i doplatiti, poput staklenog panoramskog krova..

Imate na raspolaganju i pet režima (modova) vožnje. Kad njih promenite menjea se i ambijentalna boja u vozilu.Lepo, efektno, neuobičajeno.


I za potpuno uživanje u komforu i vožnji tui je "Bose" audio sistem.Veliki zvučnik napred, osam raspšoređenih po kabini, subvufer u prtljažniku... Tako dobijamo koncertnu dvoranu na točkovima, kao da prvim taktovima muzike sa zvučnika , kažu Renoovi magovi.


Pod haubom je paleta najsavremenijih motora.Na našem testu imali smo supermodernog benzinca 1,3 TCe sa 140 KS sa šestostepenim manuelnim menjačem...

Uz opciju "eko" dobijate zaista minimalnog potrošača, koji pri tom i dalje dokazuje da ima respektabilnu "ergelu" pod haubom spremnu da ovog lepotana na točkovima s lakoćom promoviše na drumovima.


"Reno megan" ima početnu cenu od 12.990 evra.


TEHNIČKI PODACI


DUŽINA.4.359 mmm

MEĐUOSOVINSKO RASTOJANjE.2.669 mm

ŠIRINA VOZILA ( sa retrovizorima):2.058 mm

VISINA VOZILA:1.447 mm

ZAPREMINA PRTLjAŽNIKA.434/1.247 mm

MASA VOZILA:1.231 kg

MOTOR:1,3 TCe

ZAPREMINA:1,332 ccm

MAKSIMALNA SNAGA.140 KS

MAKSIMALNI OBRTNI MOMENT:240 nm

0-100 km/čas:9,5 sek.

MAKSIMALNA BRZINA:202 km/č

POTROŠNjA:Lit./100 km

GRAD;6,1

VAN GRADA:4,6

KOMBINOVANO:5,5

EMISIJA CO2:125 gr/km

REZERVOAR:49,7 lit.