JAPANSKI gigant "Tojota" je objavila ambiciozan plan rasta za svoj segment lakih komercijalnih vozila (LCV). Ostvarenje ovog cilja biće podržano jačanjem ponude lakih komercijalnih vozila ali i novim brendom - "Toyota Professional".

Model "Tojota proejs siti" će krenuti u prodaju početkom 2020, i na taj način se pridružiti furgonu srednje veličine "proace" i "neuništivom" pikapu "hajlaks", zaokružujući ionako moćnu paletu lakih privrednih vozila (LCV)ovog proizvođača. "Proace city"će biti konkurentan i privlačan dodatak segmentu kompaktnih furgona ("Compact Duty Van - CDV"), proširujući "Tojotinu" pokrivenost modelima na preko dve trećine tržišta dostavnih vozila. Ovaj model nudi praktičnost kroz pažljivo konstruisanje i oblikovanje, uz odličnu nosivost i sposobnost transporta dugih tereta - jedan od malobrojnih modela koji mogu prevoziti dve "evro-palete".

Rastuća zabrinutost zbog klimatskih promena i kvaliteta vazduha dovode do novih, strožih propisa o emisijama štetnih gasova u mnogim evropskim gradovima. Ti faktori menjaju zahteve i prioritete kupaca lakih privrednih vozila, posebno u gradskim područjima. U saradnji sa "Grupom PSA", kompanija "Tojota" će pridodati baterijske električne verzije (BEV - Battery Electric Vehicle) modela "proejs" i "proejs siti". One će biti predstavljene 2020. odnosno 2021, omogućavajući "Tojoti" ispunjavanje novih potreba kupaca dostavnih vozila.

Pročitajte još - Uspeh "Tojote" na evropskom tržištu


"Tojotina" nova proizvodna ofanziva pruža pravu priliku za predstavljanje LCV brend strategije: "Toyota Professional". Ova inicijativa će dodatno usmeriti aktivnosti i posvećenost na dostavna vozila u celoj njenoj mreži. Povrh toga, "Tojota" će pokrenuti novu strategiju za LCV mrežu radi osiguravanja posebnog pristupa kupcima lakih privrednih vozila, što će uključivati pretvaranje nekih od postojećih prodajno-servisnih centara u LCV centre sa specijalizovanim osobljem.


- Širenje i elektrifikacija palete proizvoda u segmentu lakih privrednih vozila koju nudi Toyota Motor Europe, biće utemeljena na novom brendingu: Toyota Professional. On naglašava Toyotinu posvećenost rastućem broju kupaca lakih privrednih vozila i uključuje posebnu LCV mrežu radi pružanja odgovarajuće usluge kupcima vozila iz ovog tržišnog segmenta - istakao je povodom objave nove strategije Mat Harison, izvršni potpredsednik "Tojota motor Evrope".