ON ne košta basnoslovno, nema stotine konja u ergeli pod haubom, ali će vam, sasvim sigurno izmamiti osmeh na lice! Novi "reno tvingo" je napravljen da lakše podnesete gradsku svakodnevnicu, da vam manje smetaju zakrčene ulice, otimanje za slobodno parking mesto, ali i da vikendom odjezdite do nekog lepog mesta i dodatno ga ukrasite. Svojom, "Renoovom" bombonom...


On je lep, zanimljiv, poseban, bezbedan i ekonomičan. I ima pristojnu cenu. Osnovni model, sa novom generacijom motora , trocilindarskim benzincem od 75 KS, košta 8.290 evra.


Nova prednja strana,sa novim svetlosnim LED "potpisom",i "Monega" aluminijumskim naplatcima od 16 inča doprinose da novi "tvingo" bude još više u trendu.Boje su i dalje razdragane, a sa origialnim "linijama" - nalepnicama ("strippings") vrlo lako ćete naglasiti individualnost svog vozila.


Unutrašnjost je priča za sebe. Moderna, mladalačka.Kvalitetno urađđena, pametno osmišljena sa novim nijansama,ali i novim detaljima za personalizaciju.


Jasno, i novi "tvingo" je krvat najsavremenijim sistemima za asistenciju vozaču, bezbednost, konekciju. Vozač i putnici novog doba ne mogu da zamisle svet bez svojih smartfona. Zato je u "tvingu" na raspolaganju integrisani "izi link"tablet osetljiv na dodir. Lako ga je upariti sa smartfonima koristeći ili "Android auto" ili "Epl aplikaciju". Sve se lako "prebacije" na ekran od sedam inča, počevši od navigacije, telefoniranja do kontrolisanja stila vožnje...

PROČITAJTE JOŠ: "Reno" predstavio "kaptura"


Mali po dimenzijama novi "tvingo" ima i dodatnu prednost kada je parkiranje u pitanju. Naime njegov radijus okretanja je samo 4,3 metara! Uz kombinaciju sa izuzetno preciznim servo upravljačem "udevanje" u parking prostor je najmanje moguće stresno. Treba dodati i zadnju kameru, sistem za pomoć pri kretanju na uzbrdici, sistem koji upozorava na nevoljno napuštanje kolovozne trake da bi se shvatilo d aje "tvingo" po opremljenosti spreman da izađe na crtu i vozilima iz više klase.







"Reno tvingo" ima petoro vrata.Prtljažnik je zapremine 219 litara ( treba napomenuiti d u unutrašnjosti vozila postoje brojni držači za čaše, flaše,lap-top računare ), ali je predsnost ravan pod. To je iskorišćeno i prilikom preklapanja sedišta pa se dobija korisnih 930 litara . Pri tome, kako se i suvozačevo sedište lako preklapa dobija se i prostor za prevoz predmeta dužine 2,30 metara!


Pod haubom "tvinga" se nalaze benzinski agregati. Slabiji SCe 75 ima tri cilindra, 999 kubika, atmosferac je i isporučuje 75 KS i 95 nm obrtnog momenta. Uparuje se sa petostepenim manuelnim mmenjačem.Druga je opcija snažniji TCe )%, takođe trocilindrični benzinac. Ima manju radnu zapreminu od 898 kubika, ali i turbinu pa isporučuje 95 KS i ima obrtni moment od 134,7 nm.Ovaj drugi, snažniji agregat može biti uparen i sa automatskim menjače,m sa dvostrukim kvačilom.






Standard je start-stop sistem kod obe vrste motora, a pogon je, baš kao i na prethodnom modelu, na zadnjim točkovima.


Najeftinija verzija, rekosmo, sa motorom Sce75 i paketom opreme "lajf" košta 8.290 evra.Najskuplja verzija je sa TCe95 motorm i automatskim menjačem (dvostruko kvačilo) sa luksuznim paketom opreme "intens" i košta 12.840 evra.






TEHNIČKE KARAKTERISTIKE


DUŽINA VOZILA: 3.615 mm


ŠIRINA VOZILA: 1.646 mm (bez retrovizora)


VISINA VOZILA: 1.541 mm


MEĐUOSOVINSKO RASTOJANjE: 2.492 mm


ZAPREMINA PRTLjAŽNIKA: 219/930 lit.


RADIJUS OKRETANjA: 430 mm


MOTOR: SCE 75


GORIIVO: Benzin


DEPOLUCIJSKA NORMA: Euro &dT


BROJ CILINDARA: 3


ZAPREMINA: 999 ccm


MAKSIMALNA SNAGA: 75 KS


MAKSIMALNI OBRTNI MOMENT: 95 nm


START-STOP: Standardna oprema


MENjAČ: Manuleni 5 brzina


MAKSIMALNA BRZINA: 163 km/č

0-100 km/č: 14,7 sek.


POTROŠNjA. Lit./100 km


GRAD: 5,3


VAN GRADA: 3,8


KOMBINOVANO: 4,4


EMISIJA CO2: 100 GR./KM


REZERVOAR ZA GORIVO: 35 lit.


MASA VOZILA: 981 kg.


CENA "Reno tvingo TCe 75 lajf" 8.290