"Preko 60 milona vozila godišnje prođe samo na autoputevima kroz Srbiju, svake godine imamo povećanje od 6 odsto. To samo pokazuje da je Srbija u geografski najboljem položaju u Evropi. Do Zapadne Evrope je najlakše doći kroz Srbiju. - rekao je direktor "Puteva Srbije" Zoran Drobnjak, objašnjavajući zbog čega je predložio MUP-u da se toleriše brzina do 150 kilometara na sat, na onim deonicama autoputa gde je sada ograničenje 130.


On je za "Prvu" istakao da zakon mora da se poštuje, a zakon kaže daje ograničenje 130 na sat, ali da je vozeći se kroz Evropu, po Nemačkoj po Italiji, Španiji i Francuskoj primetio da policija ne zaustavlja za prekoračenje brzine, već se na autoputu pojavljuje samo kada dođe do udesa. Kako kaže, za sada je sve na nivou predloga i da će konačnu reč o tome dati Vlada Srbije i MUP.


Pročitajte i: Šta se krije iza novog ograničenja brzine: Policija bi trebalo da “gleda kroz prste”, ali to stvara veliki problem


Drobnjak je istakao da je ova godina najbolja za puteve do sada, možda i u poslednjih 30 godina, a da se osim koridora privode kraju i mnogi regionalni putevi.


Podsećamo, Drobnjak je za Tanjug objasnio da to znači da će se na delovima autoputa gde je znakom predviđeno 130 kilometara na sat tolerisati vožnja do 150 kilometara na sat, a da će na delovima gde je maksimalna brzina, primera radi, 100 kilometara na sat, moći da se vozi 120 kilometara na čas.


Kako je dodao, to neće važiti za tunele, gde je, na primer, na Koridoru 11 ograničenje 80 kilometara na sat.