Drugi najviši sud Evropske unije presudio je danas da je logo kompanije Adidas sa tri paralelne pruge navežeći, jer mu nedostaje posebnost koja je neophodna za pravnu zaštitu robnih marki.

Opšti sud Evropske unije je tako potvrdio odluku Zavoda za intelektualnu svojinu Evropske unije (EUIPO) iz 2016. kojom je poništena prethodna odluka o prihvatanju te oznake, prenosi agencija Rojters.

Nemački proizvođač sportske opreme je 2014. godine registrovao taj logo, navodeći da se sastoji od “tri paralelne pruge jednake širine primenjene na proizvodu u bilo kom smeru”.

PROČITAJTE JOŠ - Adidas potukao očekivanja, akcije uzletele

To je, međutim, osporila belgijska kompanija "Shoe Branding Europe", sa kojom je Adidas u gotovo decenijskom sporu.

Jedan od sudova EU je prošle godine presudio i da je logo "Shoe Branding-a" sa dve pruge nevažeći, jer su pruge, kako je saopšteno, suviše slične zaštitnom znaku Adidasa.

Kompanija Adidas može da podnese žalbu Evropskom sudu pravde.